Program 2020

PROGRAMUL ESTE ÎN CURS DE ACTUALIZARE

09:00 - 10:00

Înregistrare participanți

10:00 - 11:30

DIGITAL TRENDS. ARE YOU READY?

Este Facebook în declin? Îi ia TikTok locul? Care sunt noutățile Linkedin? Cum poți folosi Instagram în strategia ta de business? Specialiștii prezenți pe scena Social Media Summit București vin cu noutăți despre platformele de social media ale momentului și dezbat WHAT`S NEXT.

Speakeri:

Mihai Bonca, Senior Consultant, Brand Architects
Iulia Pencea, General Manager, Nielsen România
Matei Stoicescu, Public Relations Manager, Vodafone
Cristian Florea, Social Media Strategist

11:30 - 12:00

Pauză de cafea

12:00 - 13:30

The VISUAL Experience

Social media a accelerat puterea vizualului, iar crearea de video-uri și imagini care să ajute promovarea businessurilor face acum parte din jobul de zi cu zi al echipelor de social media. Ce trebuie să știi și ce tool-uri poți folosi pentru a crea un conținut cu impact vizual cât mai mare pentru brandul tău?

Speakeri:

Alexandru Ion, Director Marketing, Foodpanda
Cristian Botan, Ex-Ofițer de Comunicare al Ambasadei Suediei la București
Lucian Mîndruță, Founder, Mediaready.net
Millo Simulov, Regizor de film, scenarist și producător

13:30 - 14:30

Pauză de masă

14:30 - 16:00

The VIDEO Experience

Fie că este vorba despre formate scurte de tipul celor de pe TikTok sau de Stories, fie de formate mai lungi cum sunt cele de pe YouTube, video-ul reprezintă viitorul conținutului promovat în social media. Potrivit studiilor, până în 2020, 82% din conținutul online va fi de tip video așa că dacă nu ați inclus acest format în strategia de marketing, START NOW, dacă vreți ca brandul vostru să rămână relevant!

Speakeri:

Mugur Pătrașcu, Founder, Screen Native
Andra Gogan, Online Influencer
Alin Stoica, Social Media Manager, Global Records
Loredana Bârlă, Senior Strategic Planner, Publicis

16:00 - 16:30

Pauză de cafea

16:30 - 17:30

DEBATE: The Rise of EPHEMERAL Content vs. EVERLASTING Content

La nivel global, platforma Instagram a trecut de un miliard de utilizatori activi în fiecare zi, jumătate dintre aceștia urmărind stories. În România, se estimează că sunt aproximativ 3,7 milioane de utilizatori, dintre care 75% au sub 35 de ani. Formatele de tip stories devin din ce în ce mai populare. Sunt scurte, interactive și ... dau dependență. Potrivit experților, acest format  este ideal pentru generarea traficului online, experiențe video imersive și atingerea unui public mai tânăr. Cum ajută aceste formate efemere brandurile? Care sunt avantajele și dezavantajele?  

Două echipe de specialiști vor dezbate după regulile competițiilor ARDOR. Ingrediente: o temă relevantă și pasionantă, două echipe bine pregătite să îi bombardeze pe ceilalți cu argumente și contra-argumente, un cronometru pentru fiecare discurs.

Vom dezbate după regulile competițiilor de formal debate.

Echipa EVERLASTING Content
Ana Maria Băjan, Marketing, PR and Business Development Executive Director, Caroli Foods Group
Diana Mihăilă, Master Professional Organizer, membru IAPO
Ciprian Susanu, Owner & General Manager, Dare Digital

Echipa EPHEMERAL Content
Arnold Vieru, Head of Social Media, Tribal Worldwide
Raisa Beicu, PR Manager at Globalworth
Georgiana Ionescu, Vlogger, Ioneasca

Moderator: Radu Atanasiu, Lecturer, MSM România