Ionut Cojocaru

  Content Director MRM//McCann Romania

Ionut este la un pas de a implini majoratul in publicitate, avand 16 ani de experienta dintre care 13 au fost “traiti” in McCann Romania. Campaniile dezvoltate pentru cei mai mari clienti ai agentiei (Vodafone, Coca-Cola, ROM si altii) i-au adus 15 lei la Cannes pana acum. In vara anului 2018 Ionut s-a alaturat echipei din MRM//McCann Romania, unde coordoneaza activitatea noii divizii de content. In mai putin de jumatate de an impreuna cu echipa au reusit sa realizeze proiecte care au ajuns referinta in piata: au lansat KFC Entertainment Channel, un canal special dedicat contentului de brand serializabil, lansand deja 2 proiecte de succes: Social Me & Friendzone, al treilea proiect fiind momentan in lucru. De asemenea au creat o mini serie pentru Coca-Cola CEE, brand-ul Sprite- Awkward Andrey care se va lansa in februarie. Un alt proiect care s-a bucurat de succes a fost Seen pentru Coca-Cola CEE, proiect creat si adaptat in Romania pentru 9 alte tari. Cand nu il gasim la birou sau in studio, ii urmarim aventurile pe blogul de calatorii www.inbetweenflights.com unde impreuna cu sotia sa posteaza sfaturi de calatorie din cele mai indepartate si exotice colturi ale lumii.